Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З 6 листопада в Сумському окружному адміністративному суді триває виставка картин молодого сумського художника Павла Новікова, яка має назву «Під тінню старого саду».
Під звуки класичної музики відвідувачі суду мають можливість ознайомитися як з авторськими роботами, так і з репродукціями всесвітньо відомих картин у стилі імпресіонізм.
Зокрема, з роботами Клода Моне «Заандам» та «Жанна-Маргарита Лекард в саду», а також Левітана «Весна. Білий бузок».
Відвідати виставку «Під тінню старого саду» та залишити свої враження автору робіт можуть всі бажаючі за адресою: м.Суми, вул. Г. Кондратьєва, 159, 1 поверх.
«Млин на верхів’ї річки Вель»
Репродукція картини В.Д. Полєнова
Полотно, масло. 40х60. Стиль: імпресіонізм. Жанр: пейзаж. 2017.
Оригінал картини Василь Полєнов написав у 1847 році. Сьогодні картина зберігається в Полєново.
«Полєново» - державний меморіальний історико-художній природний музей-заповідник Василя Полєнова в Тульській области в колишній садибі Борок.
Багато робіт Полєнова можна переглянути в Полтавському художньому музеї.
«Мені здається, що мистецтво повинно приносити щастя та радість, інакше воно нічого не варто» В.Д. Полєнов.
«Садові лілії»
Полотно, масло. 50х70. Стиль: імпресіонізм. Жанр: пейзаж. Направлення: рослинництво. 2017.
Живописна робота виконана в етюдній манері під враженням від робіт М.В. Врубеля «Демон сидячий», а саме від техніки виконання плоскими мазками з ефектом кристалічних граней, що робить її схожою на пейзаж чи панно.
«Натюрморт з хризантемами»
Полотно, масло. 35х45. Стиль: імпресіонізм. Жанр: натюрморт. 2016.
Натюрморт (фр. nature morte – «мертва природа») – зображення неживих предметів в образотворчому мистецтві. Починаючи з 40-х років XVII століття, натюрморт у живописі мав широке розповсюдження як самостійний жанр. Одним із перших виділився квітковий натюрморт. Причину популярності квіткового натюрморту можна знайти в особливостях побуту – традиції мати сад, заміські садиби чи кімнатні рослини.
«Заандам, 1871»
Копія картини Клода Оскара Моне.
Полотно, масло. 40х60. Стиль: імпресіонізм. Жанр: міський пейзаж. 2017.
Оригінал картини Клода Моне розміром 67х45.7 знаходиться на даний час в Нідерландах.
У 1871 році Клод Моне переїхав до Заандаму (Нідерланди). Людина з загостренним сприйняттям природної краси, поціновувач саду, водоймів, живописець був під враженням краси цієї казкової країни.
«Прогулянка біля моря»
Полотно, масло. 40х50. Стиль: імпресіонізм. Жанр: жанровий живопис. 2017.
Колір води та піску, одяг, який розвівається, дозволяє відчути атмосферу сонячного дня і морський вітер, створює відчуття легкості, невагомості. Вивчення технік Сєрова та Ренуара мав великий вплив на вибір часового фактору (XIX століття) при формуванні сюжету для даної картини.
«Весна. Білий бузок»
Копія картини І.І. Левітана
Полотно, масло. 40х60. Стиль: імпресіонізм. Жанр: пейзаж. 2017.
Оригінал картини написав Левітан у пастельній техніці.
У вечірньому світлі сутінок грони бузку здаються настільки яскравими, наче ввібрали в себе все сяйво минаючого дня. В будинку ще не запалили світло…
«Запевающий сон, зацветающий цвет,
Исчезающий день, погасающий свет.
Открывая окно, увидал я сирень.
Это было весной - в улетающий день.
Раздышались цветы - и на тёмный карниз
Передвинулись тени ликующих риз.
Задыхалась тоска, занималась душа,
Распахнул я окно, трепеща и дрожа.
И не помню - откуда дохнула в лицо,
Запевая, сгорая, взошла на крыльцо.»
А. Блок, 1902
«Макове поле»
Полотно, масло. 60х80. Стиль: імпресіонізм. Жанр: пейзаж. Направлення: рослинництво. 2016.
Червоний колір організовує та структурує простір картини. Різноманітні відтінки зеленого створюють відчуття покою та натуралізують польові запахи.
«Жанна Маргарита Лекард в саду»
«Дама в саду Сент-Адресс»
Копія картини Клода Оскара Моне
Полотно, масло. 50х70. Стиль: імпресіонізм. Жанр: жанровий живопис. 2016.
Оригінал був виконаний у 1867 році у передмісті Гавра, міста, де пройшло дитинство художника, та куди він періодично приїжджав. Саме Ле Като в Сент-Адрессі належало родичам Моне – сім’ї Лекард. Поселившись тут влітку 1867 року, майстер написав в саду маєтка декілька пейзажів, серед яких «Дама в саду» займає значне місце. Для фігури дами, одягнутої по моді 1867 року, позувала Лекард, дружина кузена Моне. Цей одинокий силует вносить у настрій картини елегійно-сумну ноту, однак в той же час світла пляма плаття відіграє значну роль у композиції картини, а також у демонстрації взаємовідношення світла і кольору.
Сьогодні оригінал картини розміром 82х101 зберігається в Ермітажі.
ДжерелоЗа повідомленням прес-служби суду