Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На відміну від традиційного підходу в судах, де якість визначається як існування системи оскарження рішень та зосередження на покращенні якості судових рішень, новіші підходи орієнтовані на клієнта-користувача. Важливим аспектом є не лише домінуюча роль якості судових рішень, але й задоволеність відвідувачів суду роботою суддів та працівників апарату суду.
З метою визначення рівня задоволеності відвідувачів роботою суду, у період з 18 вересня по 13 жовтня 2017 року Міжгірським районним судом Закарпатської області було проведено опитування громадян-учасників судових процесів. Узагальнені показники анкетування вказали, що загальне уявлення щодо якості роботи суду знаходиться на високому рівні у громадян, а відповідно має місце висока якість роботи суду.
Проте, при аналізі рівня задоволеності за окремими показниками, громадяни вже не були такими щедрими на високі оцінки. Стан задоволеності відвідувачів суду якістю судових послуг за окремими показниками вказали на середній та задовільний рівень.
На 4,14 оцінено якість та доступність інформації суду для відвідувачів, на 4,06 - якість роботи працівників, 3,94 - умови перебування громадян в суді, 3,83 - дотримання термінів (своєчасність) судового розгляду.
Робочою групою, створеною відповідно до наказу голови Міжгірського районного суду Закарпатської, рекомендовано розробити і затвердити заходи, спрямовані на покращення показників якості роботи суду, які отримали найменші оцінки. Наразі, розроблений План заходів буде представлено до обговорення і затвердження зборів суддів Міжгірського районного суду Закарпатської області.
За повідомленням прес-служби суду