Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Вищою кваліфікаційною комісією суддів України 30 вересня 2017 року оголошено конкурс на зайняття 21 вакантної посади судді Вищого суду з питань інтелектуальної власності.
Документи для участі в конкурсі на зайняття вакантних посад суддів Вищого суду з питань інтелектуальної власності подаються кандидатом на посаду судді поштою за адресою: 03109, м. Київ, вул. Механізаторів, 9, з додержанням затверджених рішенням Комісії від 30 вересня 2017 року Умов проведення конкурсу на зайняття вакантних посад суддів Вищого суду з питань інтелектуальної власності.
Документи для участі у конкурсі в інший спосіб (особисте подання, електронною поштою тощо) не приймаються.
Строк подання документів для участі у конкурсі – 15 календарних днів починаючи з 01 грудня 2017 року.
Умови проведення конкурсу
на зайняття вакантних посад суддів
Вищого суду з питань інтелектуальної власності
1) у порядку та строки, визначені Умовами проведення конкурсу на зайняття вакантних посад суддів Вищого суду з питань інтелектуальної власності (далі – Умови), подали всі необхідні документи;
2) на день подання документів відповідають встановленим статтями 33, 69 та 81 Закону вимогам до кандидата на посаду судді Вищого суду з питань інтелектуальної власності (далі – кандидат).
У осіб, які відповідають вимогам пункту 2 частини першої статті 33 Закону, на дату подання документів стаж професійної діяльності у сфері права, після здобуття вищої юридичної освіти, має становити 5 років, а також досвід професійної діяльності представника у справах інтелектуальної власності (патентного повіреного) – щонайменше 5 років до або після здобуття вищої юридичної освіти.
Документи для участі у конкурсі в інший спосіб (особисте подання, електронною поштою тощо) не приймаються.
2) копію паспорта громадянина України;
3) анкету кандидата на посаду судді, що містить інформацію про нього;
4) мотиваційний лист, у якому викладаються мотиви бути суддею;
5) декларацію родинних зв’язків кандидата на посаду судді;
6) декларацію доброчесності судді;
7) копію диплома про вищу юридичну освіту (з додатками), здобуту в Україні, копії документів про вищу юридичну освіту, здобуту за кордоном, разом із копіями документів, що підтверджують їх визнання в Україні, а також копії документів про науковий ступінь, вчене звання (за наявності);
8) копію трудової книжки, послужного списку (за наявності);
9) довідку медичної установи про стан здоров’я кандидата з висновком щодо його придатності до роботи на посаді, пов’язаній із виконанням функцій держави відповідно до пункту 15 Умов;
12) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, встановленому законодавством про запобігання корупції;
13) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
14) заяву про проведення перевірки, визначеної Законом України «Про очищення влади»;
15) документи, які підтверджують дотримання однієї з вимог, визначених частиною першою статті 33 Закону;
16) компакт-диск з документами, визначеними Умовами, та інформацією про кандидата за формою згідно з додатком 2 до Умов.
Документи, визначені підпунктами 2–15 пункту 7 Умов, оформлюються у вигляді додатка до заяви, розміщені у порядку їх черговості, визначеному формою заяви, та пронумеровані згідно із загальною кількістю аркушів додатка.
Документи (матеріали), визначені Умовами, подаються до Комісії у папках-швидкозшивачах. Компакт-диск подається у пластиковому футлярі (для одного диска) і долучати до папки у файлі останнім додатком.
Всі аркуші документів нумеруються в правому верхньому куті простим олівцем. Кількість аркушів у одному томі не повинна перевищувати 250 аркушів. Аркуші справи, що складаються з декількох томів, нумеруються в кожному томі окремо.
До заяви додаються у повному обсязі всі наявні документи, визначені підпунктами 2–16 пункту 7 Умов.
Подаються копії всіх заповнених сторінок паспорта громадянина України.
Копія паспорта громадянина України у формі ID-картки повинна містити копії титульної та зворотної сторін, виготовлених на одному аркуші, де у верхній частині аркуша повинна бути копія титульної сторони картки, в нижній – зворотна. Разом з цим подається копія витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання.
1) формат аркуша – А-4;
2) друкований вигляд;
3) шрифт – Times New Roman;
4) розмір шрифту – від 10 pt. і до 14 pt.
1) обсяг – до 2 аркушів;
2) формат аркуша – А-4;
3) друкований вигляд;
4) шрифт – Times New Roman;
5) розмір шрифту – 14 pt;
6) відступи: від лівого краю аркуша – 30 мм, від верхнього та нижнього – 20 мм, від правого – 10 мм.
Якщо на час звернення для участі у конкурсі особа, яка подає відповідні документи, не працює, копія трудової книжки, послужного списку (всіх заповнених сторінок) засвідчується нею особисто.
Довідка медичної установи про стан здоров’я кандидата з висновком щодо його придатності до роботи на посаді, пов’язаній із виконанням функцій держави подається за формою (133/о), затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30 липня 2012 року № 578, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 серпня 2012 року за № 1405/21717 у разі її дійсності та видачі до 14 квітня 2017 року.
Для підтвердження факту подання цієї декларації особою подається до Комісії роздрукована копія відповідної декларації та посилання на неї, оформлене у друкованому вигляді на окремому аркуші, який має містити такі реквізити:
1) назву: «Посилання на інтернет-сторінку про розміщення декларації в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування»;
2) відповідне посилання на інтернет-сторінку;
3) дату подання декларації;
4) прізвище, ім’я, по батькові кандидата, підпис та дату заповнення відповідного аркуша.
У разі подання такої заяви за місцем роботи до Комісії подається копія цієї заяви, засвідчена в установленому порядку відповідальною особою за місцем роботи кандидата.
У разі проходження за місцем роботи перевірки, визначеної Законом України «Про очищення влади», особа подає засвідчену в установленому порядку копію довідки про її результати.
1) для підтвердження стажу роботи на посаді судді – копія трудової книжки;
2) для підтвердження досвіду професійної діяльності представника у справах інтелектуальної власності (патентного повіреного) – копія свідоцтва відповідного представника та копії документів, які підтверджують здійснення відповідної діяльності, зокрема:
а) договір, довіреність або інший документ, що відповідно до законодавства підтверджує повноваження патентного повіреного та засвідчує доручення особи на її представництво;
б) заявки на реєстрацію об’єкта права інтелектуальної власності з доданими до неї документами;
в) документи про результати розгляду заявок на реєстрацію об’єкта права інтелектуальної власності;
г) документи про оскарження рішень органів у справах інтелектуальної власності;
ґ) науково-дослідні роботи, частиною яких є патентні дослідження;
д) документи про доходи особи за період здійснення відповідної діяльності;
е) інші документи, які підтверджують здійснення відповідної діяльності;
3) для підтвердження досвіду професійної діяльності адвоката щодо здійснення представництва в суді у справах щодо захисту прав інтелектуальної власності подаються копії таких документів:
а) копія свідоцтва на право зайняття адвокатською діяльністю;
б) витяг з реєстру адвокатів;
в) договори або інші документи, що посвідчували повноваження адвоката на відповідне представництво особи у суді;
г) копії судових рішень й інші процесуальні документи, що підтверджують здійснення відповідного представництва;
ґ) документи про оскарження рішень органів у справах інтелектуальної власності;
д) про доходи особи у роки здійснення відповідної діяльності;
е) інші документи, які підтверджують здійснення професійної діяльності.
Якщо необхідність подання відповідних документів передбачена іншими підпунктами Умов, такі документи додатково не подаються.
У цій папці мають міститися скановані копії усіх документів, які подаються особою для участі у конкурсі, а також заповнені у форматі файлу Microsoft Office (DOC, DOCX) інформаційні аркуші згідно з додатком 2 до Умов.
Вимоги до сканованих копій документів:
1) формат – PDF;
2) кожен документ повинен бути збережений окремими файлом;
3) назва файлу документа повинна містити прізвище, ініціали і рік народження особи, яка його подає, а також повне найменування документа (зразок: «Шевченко І.І. 1977. Копія паспорта громадянина України»).
Анкета кандидата на посаду судді зберігається також у файлі формату Microsoft Office (DOC, DOCX) з якого роздруковувалася її паперова форма.
1) виготовлені на одній стороні аркуша формату А-4 з відступом тексту від лівого краю аркуша 30 мм, від верхнього та нижнього – 20 мм, від правого – 10 мм;
2) доступними для читання;
3) повно і чітко відображати інформацію незалежно від її змісту;
4) посвідчені підписом кандидата на кожній сторінці, крім документів, які засвідчуються в іншому установленому порядку.
У разі зміни прізвища/імені/по батькові кандидат повинен невідкладно повідомити про це Комісію шляхом направлення відповідної заяви, до якої долучити копії підтверджувальних документів, а також компакт-диск (CD-R, DVD-R) зі сканованими копіями відповідних документів.
Додаток 1
до Умов проведення конкурсу на
зайняття вакантних посад суддів
Вищого суду з питань
інтелектуальної власності
З А Я В А
Прошу провести стосовно мене кваліфікаційне оцінювання для участі в оголошеному Вищою кваліфікаційною комісією суддів України _____________ конкурсі на посаду судді Вищого суду з питань інтелектуальної власності за спеціальною процедурою як особи, яка відповідає вимогам пункту __* частини першої статті 33 Закону України «Про судоустрій і статус суддів».
За результатами конкурсу прошу рекомендувати мене для призначення на вакантну посаду судді Вищого суду з питань інтелектуальної власності.
Додатки:
1) копія паспорта громадянина України на __ арк. в 1 прим.;
2) копія витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання (за наявності в особи паспорта громадянина України у формі ID-картки) на __ арк. в 1 прим.;
3) анкета кандидата на посаду судді на __ арк. в 1 прим.;
4) мотиваційний лист на __ арк. в 1 прим.;
5) декларація родинних зв'язків кандидата на посаду судді на __ арк. в 1 прим.;
6) декларація доброчесності судді на __ арк. в 1 прим.;
7) копія диплома про вищу юридичну освіту з додатками, здобуту в Україні, на __ арк. в 1 прим. (за наявності);
8) копії документів про вищу юридичну освіту, здобуту за кордоном, та документів, що підтверджують її визнання в Україні, на __ арк. в 1 прим. (за наявності);
9) копія документа про науковий ступінь на __ арк. в 1 прим. (за наявності);
10) копія документа про вчене звання на __ арк. в 1 прим. (за наявності);
11) копія трудової книжки на __ арк. в 1 прим. (за наявності);
12) копія послужного списку на __ арк. в 1 прим. (за наявності);
13) довідка медичної установи про стан здоров’я кандидата з висновком щодо його придатності до роботи на посаді, пов’язаній із виконанням функцій держави на __ арк. в 1 прим. (за наявності);
14) медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів на __ арк. в 1 прим. (за наявності);
15) сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду на __ арк. в 1 прим. (за наявності);
16) письмова згода на збирання, зберігання, обробку та використання інформації про кандидата з метою оцінки його готовності до роботи на посаді судді на __ арк. в 1 прим.;
17) згода на проведення спеціальної перевірки відповідно до закону на __ арк. в 1 прим.;
18) копія декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (як кандидата на посаду судді), на __ арк. в 1 прим.;
19) інформація про подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування на 1 арк. в 1 прим.;
20) копія військового квитка або документа, що його замінює на __ арк. в 1 прим. (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
21) заява про проведення перевірки, визначеної Законом України «Про очищення влади», на __ арк. в 1 прим.;
22) копія поданої за місцем роботи заяви про проведення перевірки, визначеної Законом України «Про очищення влади», на __ арк. в 1 прим. (за наявності);
23) копія довідки про проходження перевірки, визначеної Законом України «Про очищення влади», на __ арк. в 1 прим. (за наявності);
24) документи, які підтверджують дотримання однієї з вимог, визначених частиною першою статті 33 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», на __ арк. в 1 прим.;
25) компакт-диск (CD-R, DVD-R) з документами та інформаційними аркушами в 1 прим.
________________ ________________ _______________________
(дата) (підпис) (ініціали, прізвище)
* Необхідно вказати номер пункту частини першої статті 33 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» відповідно до наявного у особи стажу.
Додаток 2
до Умов проведення конкурсу на
зайняття вакантних посад суддів
Вищого суду з питань
інтелектуальної власності
1. Загальні відомості про кандидата на посаду судді
1.1 Інформація про персональні дані
1.1.1 |
Прізвище, ім’я, по батькові |
|
1.1.2 |
Прізвище, ім’я, по батькові попередні (у разі їх зміни), дата та найменування органу, який провів відповідну реєстрацію (у разі неодноразових змін прізвища, ім’я, по батькові вказати всі випадки в хронологічному порядку) |
|
1.1.3 |
Дата народження |
|
1.1.4 |
Місце народження (населений пункт, країна) |
|
1.1.5 |
Серія та номер паспорта, дата видачі та найменування або код органу, що його видав, дата закінчення строку дії |
|
1.1.6 |
Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер). У разі відсутності необхідно вказати дату відмови від ідентифікаційного номера |
|
1.2 Контактні відомості
1.2.1 |
Адреса за місцем реєстрації |
|
1.2.2 |
Адреса за місцем фактичного проживання |
|
1.2.3 |
Номер контактного телефону |
|
1.2.4 |
Адреса електронної пошти (за наявності) |
|
1.3 Інформація про вищу освіту
№ з/п |
Найменування вищого навчального закладу |
Рівень освіти |
Ступінь освіти |
Спеціальність |
Кваліфікація |
Серія, номер та дата видачі диплома/дата рішення президії Вищої атестаційної комісії України |
Примітки |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.4 Інформація про вчене звання
№ з/п |
Найменування вищого навчального закладу (наукової установи) |
Вчене звання |
Серія та номер атестата, дата рішення атестаційної колегії |
Примітки |
|
|
|
|
|
2. Інформація про заяву кандидата на посаду судді про проведення кваліфікаційного оцінювання (участь у конкурсі) та додані до неї документи
№ з/п |
Інформація про заяву |
Інформація про додані до заяви документи |
Примітки
|
|
Заява про проведення кваліфікаційного оцінювання для участі у конкурсі на зайняття вакантної посади судді Вищого суду з питань інтелектуальної власності |
|
|
|
|||
|
|||
|
3. Інформація про відповідність особи вимогам до кандидата на посаду судді відповідного суду
№ з/п |
Вид діяльності, що підтверджує відповідність вимогам до кандидата на посаду судді відповідного суду |
Період діяльності |
Документи, що підтверджують період діяльності |
Примітки |
|
|
|
|
|
4.1 Декларація кандидата, яку подано відповідно до вимог законодавства у сфері запобігання корупції
№ з/п |
Звітний період, за який подано декларацію |
Дата подання декларації
|
Примітки |
|
|
|
|
4.2 Декларація родинних зв’язків кандидата на посаду судді
№ з/п |
Період, за який подано декларацію |
Дата заповнення декларації |
Дата направлення декларації до Комісії |
Примітки |
|
|
|
|
|
4.3 Декларація доброчесності кандидата на посаду судді
№ з/п |
Звітний період, за який подано декларацію |
Дата заповнення декларації |
Дата направлення декларації до Комісії |
Примітки |
|
|
|
|
За повідомленням прес-служби ВККСУ