Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
23 лютого 2015 року в приміщенні Державної судової адміністрації України обговорено та відібрано 40 кандидатів до участі у другому раунді навчальної програми з питань судового адміністрування.
Співорганізаторів навчань представляли в. о. Голови ДСА України Людмила Гізатуліна, керівник Проекту Агентства США із міжнародного розвитку (USAID) "Справедливе правосуддя" (далі – Проект) Девід Вон, начальник відділу Національної школи суддів України, Оксана Шамрай.
Метою навчальної програми є поглиблення знань з питань судового адміністрування. До реалізації навчальної програми будуть залучені практики й викладачі навчальних закладів України та США (Університет штату Мічиган). Учасникам по закінченню навчальної програми видається відповідний сертифікат за умови захисту випускної роботи з вирішення конкретного ситуативного завдання.
Загалом 63 претенденти були допущені до відбірного конкурсу. Із 40 обраних за результатами творчого завдання, що містилось у заповненій претендентами на навчання аплікаційній формі, 28 є працівниками апаратів місцевих судів, 8 – представники апеляційних судів, 1 – Вищого адміністративного суду України та 3 працівники ДСА України та її територіальних управлінь. Також буде визначено резерв у складі 5 осіб.
У другому раунді цієї навчальної програми організаторами відзначено значно вищий рівень підготовки та кваліфікації кандидатів.
Підбиття підсумків та оголошення успішних учасників у даній програмі буде опубліковано на веб-порталі "Судова влада України" після 1 березня 2015 року.
Нагадаємо, лекційні заняття розпочнуться вже 23 березня 2015 року.
Довідково: Державною судовою адміністрацією України в партнерстві з Національною школою суддів України за підтримки Проекту USAID "Справедливе правосуддя" та за участі Університету штату Мічиган (США) була успішно розроблена та впроваджена у квітні 2013 року навчальна програма з питань судового адміністрування, в якій взяли участь 40 судових адміністраторів з усієї України.