Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На адресу Національного агентства з початку 2020 року надійшло більше 6 тис. запитів щодо роботи з Реєстром декларацій. Аналіз інформації показав, що більшість звернень стосується простих технічних питань, які виникають при роботі Реєстру в штатному режимі.
НАЗК склало перелік відповідей на найбільш популярні прості запитання:
1. Виправити помилку при автентифікації користувача або з’єднання з сервером допоможе комбінація клавіш Ctrl+F5 перед повторним входом у Реєстр.
2. Побачити відсутнє на сторінці поле «Перейти на сторінку накладання кваліфікованого електронного підпису» допоможе комбінація клавіш «Ctrl» «-» на клавіатурі, щоб зменшити масштаб сторінки браузера.
3. Для коректного зчитування особистого ключа необхідно встановити на ПК актуальну дату та час.
4. Знайти лист-підтвердження при зміні електронної поштової скриньки та при зміні кваліфікованого електронного підпису в Реєстрі допоможе перевірка папки «Спам».
5. Якщо виникає помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP (5) – вимкніть розширення Вашого браузера та змініть налаштування антивірусного програмного забезпечення.
6. Зверніть увагу, що у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку Ви вказуєте при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної Вами при отриманні КЕП.
7. Роздрукувати поданий документ допоможе комбінація клавіш Ctrl+Р на клавіатурі, а потім натисніть кнопку «Друк» у спливаючому вікні.
Більше роз’яснень можна знайти на сайті #НАЗК у розділі «Технічна допомога» ➡️ https://bit.ly/2GrYWAv