Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Як зробити процес правової освіти для молоді доступним, зрозумілим та цікавим? Як вчити підлітків захищати свої права, аби отримані знання в одне вухо влетіли, а в інше – не вилетіли? Найкраще - в ігровій формі.
До Апеляційного суду Сумської області завітали учні Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 9. Формат зустрічі неординарний та нетрадиційний для обох сторін - судовий процес над… домашнім завданням.
Легенда судового розгляду така: частина 9-А класу дев’ятої школи звернулася до суду з цивільним позовом, в якому просила скасувати їм домашні завдання, оскільки останні, на їхню думку, є марною тратою часу. Позивачі вимагали, аби вони були виключені з навчальної програми або носили тільки репродуктивний характер.
В противагу їм їхні однокласники стали на захист позакласного навчання і виступили в ролі відповідачів по справі. В імпровізованому судовому засіданні учні доводили, що їхні колеги несправедливо звинувачують домашні завдання, користь від яких значно більша ніж зазначають опоненти.
В ході «судового процесу» позивачі та відповідачі сперечалися, кожна із сторін аргументовано доводила свою точку зору, приводила яскраві приклади, наче від того, чи задовольнить суддя апеляційного суду цивільний позов й справді залежить подальша доля їхніх домашніх завдань. Школярі настільки вжилися в ролі, що імпровізований розгляд справи пішов не за написаним сценарієм і кінцівку судової історії довелося переписувати прямісінько в судовій залі.
Після довгих дебатів, творчих завдань та конкурсу сторонам вдалося порозумітися. Представники позивачів та відповідачів просили суддю затвердити їхню мирову угоду – сторони домовилися про зменшення обсягів домашніх завдань втричі.
За повідомленням прес-служби суду