Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Представляємо до Вашої уваги інформаційний бот на ім'я Kurt.
На сьогоднішній день суспільство як ніколи потрібно інформувати про те, що відбувається в судовій владі, тому інноваційний підхід у створенні дієвої системи інформування громадян, розширення аудиторії для отримання корисної та швидкої інформації про діяльність суду - це ті речі, важливість яких важко заперечити.
Можемо з упевненістю сказати, що Одеський апеляційний адміністративний суд робить все, щоб бути максимально відкритим, прозорим та доступним для суспільства. Втім, в будь-якому разі, не можна ставити крапку на досягнутому. Умови та час диктують свої правила, що є стимулом для покращення подальшої роботи. Нам є до чого прагнути і над чим працювати.
Тим судовим органам, для кого медіапростір є об'єктом постійної роботи, вже давно вочевидь, що медіасередовище змінюється з колосальною швидкістю. Канали комунікації та інструменти, які працювали ще півроку тому і приносили добрі результати, при тих же показниках, сьогодні, вже не дають бажаний відгук.
Повальне захоплення соціальними мережами як з боку користувачів, так і з боку установ, починає знижуватися. Особисте спілкування перемістилося в месенджери. Можливо, люди втомилися від розмаїття новин та численних публікацій, а можливо, й від публічності взагалі.
Як бачимо, аудиторія переміщується з традиційних ЗМІ в інші медіаканали, а фахівці з комунікацій переміщуються за своєю аудиторією. Найуспішніші з них намагаються бути вже сьогодні там, де буде їхня аудиторія завтра. Одеський апеляційний адміністративний суд в цьому не є виключенням.
Саме таким перспективним та набираючим обертів каналом комунікації стають чат-боти. Що таке чат-боти? Сьогодні - бот (він же bot, скорочено від robot), являє собою програму, яка виконує дії відповідно до запрограмованого алгоритму. Користувачу не потрібно відкривати браузер або мобільний додаток, достатньо лише перейти на діалог з ботом.
Функціонал бота великий, він може повідомляти користувача про розподілені судові справи, їх стан та результати щоденного розгляду, обчислювати судовий збір тощо. Можливості обмежені тільки фантазією і грошима, виділеними на його розробку. :)
Чат-бот в суді здатний замінити частину call-центру, стати помічником в прес-службі і брати на себе інші функції. Не дивно, що до цього інструменту прикута пильна увага людей, які шукають нові можливості для комунікації. Наприклад, глибина перегляду контенту в Telegram величезна - в середньому 90%, а в Facebook вона взагалі прагне до нуля через нову стратегію показу постів. Сьогодні ОААС націлений на впровадження чат-бота Kurt в Telegram, Viber, WhatsApp.
Дослідження показали, що людина взаємодіє зі своїм телефоном мінімум 50 разів на день. Обмін текстовими повідомленнями - комунікація №1 в світі. Боти найближчим часом займуть лідируючі позиції в цьому плані і до кінця 2018 року стануть частиною одного з найголовніших медіаканалів в історії - каналу міжособистісного спілкування.
Одеський апеляційний адміністративний суд теж впевнено рухається у напрямку досягнення взаєморозуміння зі своїм "співрозмовником".
Чат-боти - це той випадок, коли судова установа та людина йдуть назустріч один одному в зрозумілому та зручному форматі.
Слідкувати за діяльністю суду стало легше. Для отримання інформації по справам перейдіть до спілкування з інформаційним чат-ботом Kurt в Messenger.
За повідомленням прес-служби суду