Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протягом І півріччя 2012 року до Державної судової адміністрації України та її територіальних управлінь надійшло 2731 звернення громадян, що на 38 звернень, або на 1 % більше ніж у минулому році.
Із загальної кількості звернень на адресу територіальних управлінь Державної судової адміністрації України надійшло 1557 звернень громадян, що на 89 звернень, або на 6 % менше ніж за І півріччя 2011 року.
До Державної судової адміністрації України за І півріччя 2012 року надійшло 1174 звернень, що на 127 звернень більше ніж за аналогічний період минулого року. Таким чином зберігається тенденція збільшення звернень громадян до ДСА України.
Аналіз свідчить про те, що керівництво та працівники територіальних управлінь Державної судової адміністрації України відповідально ставляться до виконання вимог чинного законодавства щодо поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян, приділяють значну увагу пошуку можливих шляхів вирішення питань, порушених у зверненнях. У відповідях надається вичерпна інформація у межах повноважень структурних підрозділів, задіяних при розгляді звернень.
Планами роботи територіальних управлінь передбачені заходи щодо підвищення професійного рівня працівників, які відповідають за стан роботи зі зверненнями громадян. З цією метою проводились семінарські заняття, на яких організовано практичні навчання з ведення діловодства за зверненнями громадян, підготовки обґрунтованих відповідей заявникам, а також вивчалися положення Закону України „Про звернення громадян”, інших нормативних документів, що регламентують організацію цієї роботи.
Більш детально з інформацією про стан роботи із зверненнями громадян у Державній судовій адміністрації України та її територіальних управліннях за І півріччя 2012 року можливо ознайомитись за посиланням.